Cand luam in calcul serviciul de suport pentru clienti, trebuie sa intelegem ca aceasta este o parte integranta a oricarei afaceri. Proprietarii de intreprinderi mici o gestioneaza in mare parte ei insisi, in timp ce intreprinderile la scara medie si mare fie angajeaza in casa, fie externalizeaza catre companii specializate. In mediul de ritm rapid de astazi si utilizarea sporita a retelelor sociale, utilizatorii, in general, se asteapta ca o companie sa actioneze rapid si sa ofere asistenta instantanee.
Pentru a face fata ultimelor tendinte, este important ca o companie sa ofere asistenta clientilor lor prin chat online Romania. Acesta este, de asemenea, unul dintre motive, multe companii de comert electronic isi construiesc astazi magazinele pe site-uri precum Facebook, deoarece le permite sa interactioneze instantaneu cu clientii lor.
Mai jos sunt cateva motive principale pentru care fiecare companie online trebuie sa aiba chat online Romania instalat pe site-ul lor web:
- Spune adio asteptarii inutile si clientilor frustrati:
Asistenta telefonica traditionala este lovita de sute de apeluri atunci cand derulezi o promotie sau cand exista o problema cu serviciul. Aceasta a fost o provocare pentru multe companii care nu isi permit sa angajeze echipe mari si ajung sa aiba o baza de clienti frustrata.
- De ce sa astepti ca echipa de asistenta sa raspunda in 24 de ore!
E-mailul este inca o metoda de comunicare preferata pentru multe companii, dar de ce sa-ti faci clientii sa astepte 24 de ore cand au nevoie de ajutor instantaneu, de exemplu, ar putea avea nevoie de mai multe informatii inainte de a se inscrie sau doresc sa isi reseteze parola contului?
- Ai posibilitatea de a avea acces de oriunde din lume:
Este baza ta de clienti raspandita in diferite tari si te straduiesti din greu sa oferi o asistenta excelenta? Chatul online a usurat cu mult aceasta situatie pentru astfel de companii, favorizandu-se interactionarea eficienta cu clientii de oriunde din lume.
In loc sa infiintezi birouri in toate tarile importante, poti oferi asistenta prin chat online pe site-ul tau web. Clientii tai au nevoie doar de acces la internet (pe care il au deja atunci cand fac cumparaturi online) si este 100% gratuit pentru clientii tai!
- Ai posibilitatea sa iti transformi vizitatorii in cumparatori:
Desi campaniile de marketing bine planificate si canalul de vanzari adecvat te pot ajuta sa iti atingi obiectivele de vanzari, vei pierde in continuare multi vizitatori care nu cumpara!
Software-ul de chat online de astazi iti permite nu numai sa monitorizezi vizitatorii site-ului tau web in timp ce navigheaza, ci si sa se integreze bine cu servicii, cum ar fi Google Analytics si iti permit sa analizezi mai bine tiparele de trafic.
- Lasa-ti clientii sa se conecteze cu tine:
Chatul online te ajuta sa iti salutati pro-activ clientii in timp ce acestia acceseaza site-ul tau web utilizand functia „salutari automate” si le permite, de asemenea, sa discute cu tine in mod anonim, fara a furniza detaliile lor personale, cum ar fi e-mail sau telefon. Acest lucru ajuta in mod specific in timpul vanzarilor.
- Cheltuie mai putin si obtine mai mult!
Chatul online te ajuta sa reduci semnificativ costurile serviciului pentru clienti, prin reducerea cererii de asistenta telefonica. De asemenea, acum poti interactiona cu o baza de clienti mai mare cu echipa ta existenta, deoarece un agent calificat poate gestiona cu usurinta pana la 3 interactiuni cu clientii simultan.
De asemenea, daca gestionezi operatiunile centrului de apeluri, cu cresterea bazei de clienti, va trebui sa investesti masiv in obtinerea de echipamente noi si obtinerea mai multor trunchiuri pentru apeluri etc., totusi, prin chatul online pe site-ul tau web, aceste costuri pot fi reduse la minimum.
In concluzie, unealta de nelipsit a prezentului este chiar chatul online Romania, care trebuie sa fie incorporat in fiecare companie online care isi doreste sa aiba o legatura puternica cu clientii sai.