Cum sa lucrezi ca business event planner in Bucuresti

Profesionistii in domeniul business event planning, business event plannerii in Bucuresti au multe responsabilitati si diverse roluri, in functie de circumstantele particulare ale unui eveniment. Abilitatile lor diverse cresc pe masura ce acumuleaza experienta si ei invata in continuu pentru a fi cei mai buni.

Lucratul ca business event planner in Bucuresti se poate face de acasa cu minim efort. O persoana care stie sa organizeze o petrecere reusita, cu putin antrenament va organiza si un eveniment de succes pentru o persoana straina. Tot ce are nevoie este curajul si ambitia de a reusi. Un event planner care lucreaza de acasa va avea mai mult timp liber pentru viata personala, program flexibil, costuri mai mici cu mersul la munca pentru ca nu cheltuie pe transport, mancare, bautura.

Ce training iti trebuie pentru a deveni business event planner in Bucuresti de acasa?

In mod normal ti-ar trebui o diploma de event planner, o diploma de organizare evenimente, ospitalitate sau turim. In cazul in care vrei sa iti lansezi o afacere si sa lucrezi de acasa, nu ai nevoie de nicio diploma. Cunostintele si abilitatile sociale sunt de ajuns, cel putin pentru inceput. Aspiratia de a deveni din ce in ce mai bun intr-un domeniu este o alta calitate care te va ajuta in orice ai vrea sa faci. Educatia nu trebuie sa se opreasca la obtinerea unei diplome, ci ar trebui sa fie un proces continuu de la nastere pana la moarte. Exista resurse si online care te pot ajuta. In engleza se gasesc foarte multe, la final puteti obtine si o diploma.

event plannerCat de mult se poate castiga?

Teoretic castigurile pot fi nelimitate. Totul depinde de experienta si puterea de negociere. Un event planner trebuie sa fie multitasking in organizarea unui eveniment, dar daca este un bun profesionist si are incredere in sine poate lucra la mai multe proiecte in acelasi timp. Asadar, un business event planner in Bucuresti decide cat de mult poate catiga intr-o luna sau un an.

Pasi pentru crearea unei afaceri de acasa:

  1. Alege o nisa

Exista o multime de tipuri de evenimente pe care le poti organiza. Unii event planneri sunt generalisti, dar este mai usor si de recomandat sa aleaga o nisa. Alegand un singur tip de eveniment se asigura ca va oferi calitate si se poate perfectiona mai usor urmarind un singur fir fata de o multime.

  1. Construieste-ti un site

Pentru a fi competitiv pe piata, un business event planner in Bucuresti va trebui sa aiba un site. Prezenta online ii va atrage mai multi clienti pentru ca va putea sa isi prezinte munca, sa listeze serviciile si testimoniale pe langa faptul ca te face sa pari mai profesional. Construirea unui site este ieftina si accesibila.

  1. Promoveaza-ti afacerea

Exista o multime de moduri in care iti poti promova afacerea. Alege 2-3 metode care crezi ca iti vor placea sa le faci in mod repetat in fiecare zi. Cand observi ca o metoda nu da rezultate atunci o poti schimba.

  1. Investeste in afacerea ta

Pe masura ce incepi sa castigi bani, va trebui sa reinvestesti o parte in dezvoltarea profesionala. Exista o multime de evenimente, targuri, webinare, conferinte, cursuri online, carti, site-uri cu membership, sesiuni de coaching – sigur vei gasi ceva pe bugetul si gustul tau. Investind in tine si in afacerea ta iti vei spori nivelul de cunostinte, informatii si abilitati ceea ce va duce la un si mai mare succes al afacerii tale. Un business event planner in Bucuresti stie ca are concurenta acerba si ca nu trebuie sa se opreasca din invatat!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *