De ce e vital sa ai servicii de curatenie birouri in Bucuresti

Podelele murdare pot sa transmita un mesaj gresit despre compania ta, asa ca acestea ar trebui sa fie curate in permanenta, fie ca sunt acoperite cu mocheta sau sunt descoperite. Iar daca bugetul nu iti permite sa le cureti zilnic, pe cele acoperite cu mocheta ar trebui sa le cureti cel putin saptamanal. Pe cele neacoperite va trebui sa le cureti mult mai des, chiar si de cateva ori pe zi.

Curatenia zilnica este vitala si pentru buna functionare a echipamentelor de birou, peste care se poate acumula parful si le pot afecta din punct de vedere tehnic. Computerele, de exemplu sunt mereu afectate de praful pe care il acumuleaza prin gaurile de ventilatie.

Intr-un oras atat de mare cum este capitala trebuie sa te faci remarcat imediat, tocmai de aceea, iti recomand sa acorzi atentia cuvenita si curateniei sediului firmei tale.

Iata deci principalele 5 motive pentru care nu ar trebui sa omiti sa contractezi

1199766_903486Exista multiple motive pentru care este vital sa iti pastrezi sediul curat. Pe langa faptul ca angajatii tai merita un mediu de lucru curat si sanatos, curatenia biroului tau reflecta foarte mult din afacerea ta, astfel ca este necesar sa transmit cea mai buna imagine clientilor tai. Proprietarii de afaceri au multe obligatii in afara de a conduce afacerea in sine si majoritatea oamenilor nu inteleg ca un proprietar de afaceri face mult mai multe lucruri care, la prima vedere, nu se vad, dar care ridica standardele firmei tale. Un mod prin care proprietarii de afaceri se pot concentra mai mult de afacerea lor este sa delege din serviciile la care exista posibilitatea ca altii sa se descurce mai bine. Aici intra in discutie firmele de servicii de curatenie birouri in Bucuresti.

  1. Companiilede curatenie profesionala au mult mai multi angajati cu capacitatile potrivite pentru  a curata cum trebuie birourile tale. Pentru a mentine un sediu imaculat, nu este suficient sa stergeti praful o data pe saptamana. Expertii din domeniu stiu exact ce este de facut pentru ca birourile angajatilor tai sa sclipeasca in lumina soarelui de dimineata.
  2. Atunci cand managerii delega responsabilitatea curateniei direct catre angajatii lor, moralul scade. Prin urmare scade si productivitatea. Angajatii tai nu vor sa curete toaletele, ori sa stearga scarile de la intrare, pur si simplu nu este responsabilitatea lor. Cu alte cuvinte, nici nu vor curate bine si nici nu vor fi productivi. Permite-le angajatilor sa isi faca treaba pentru care i-ai angajat, apeleaza la profesionistii in curatenie birouri in Bucuresti.
  3. Daca birourile nu sunt sterse de parf cum trebui, praful poate ajunge in locuri mai greu accesibile si poate deveni periculos pentru sanatatea ta si a angajatilor.
  4. Menajerele profesioniste se pot asigura ca toate obiectele si consumabilele din toalete si bucatarii sunt pastrate in depline conditii de igiena, din simplul motiv ca au pregatirea necesara. Proprietarii de afaceri pot sa treaca cu vederea astfel de aspecte vitale pentru sanatate.
  5. Cand birourile sunt dezinfectate si curate, angajatii tai nu mai sunt predispusi la riscul alergiilor si imbolnavirilor si astfel, vor fi mai productivi si mai veseli – exact ce-I trebuie afacerii tale.

Contacteaza acum o firma profesionista de curatenie si lasa-ti angajatii sa isi faca treaba!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *